Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Business Process Management in practice of Czech companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868992" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Business Process Management in practice of Czech companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to provide an overview of applications of principles of Business Process Management in department of energetics in company Barum Continental, Ltd. which ensures the energy operation of manufacturing and office building of this company. The article aims to point out the potential of increasing efficiency of support processes using BPM methodologies which will result in increased profitability of the company. The case study tries to point out benefits and importance of focusing not only on the management of core business processes but also the management of support processes. The paper also illustrates the benefits of using previously little used, as shown by research, process management components such as creation and subsequent use of process maps.

  • Název v anglickém jazyce

    Business Process Management in practice of Czech companies

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to provide an overview of applications of principles of Business Process Management in department of energetics in company Barum Continental, Ltd. which ensures the energy operation of manufacturing and office building of this company. The article aims to point out the potential of increasing efficiency of support processes using BPM methodologies which will result in increased profitability of the company. The case study tries to point out benefits and importance of focusing not only on the management of core business processes but also the management of support processes. The paper also illustrates the benefits of using previously little used, as shown by research, process management components such as creation and subsequent use of process maps.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Finance and Accounting

  • ISBN

    978-1-61804-124-1

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    164-169

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Zllín

  • Datum konání akce

    20. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku