Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870301" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870301 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csicr.cz/getattachment/6e64cc95-2c20-4bc3-b1c4-b0b803f39527" target="_blank" >http://www.csicr.cz/getattachment/6e64cc95-2c20-4bc3-b1c4-b0b803f39527</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování ačinnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic
Název v anglickém jazyce
Analysis of current systems quality and effectiveness of education II Analysis of Current Systems Quality and Effectiveness of Education II
Popis výsledku anglicky
Points: The definition of the definition of quality and efficiency in education based on a comparison of the approaches used in OECD countries. Comparison of the methodologies used in OECD countries to external and internal monitoring and evaluation of quality and efficiency in education, Comparison of different methods of external and internal use of the results of monitoring and evaluating the quality and effectiveness of educational institutions in OECD countries. A representative survey of opinionsand attitudes to an external monitor and evaluate the quality and effectiveness of educational institutions in all major groups of learners. Assessment of the main risks and the impact of external monitoring and evaluation of quality and efficiency in education on the behavior and activities of the major groups of learners. An overview and evaluation of embedding literacy in six primary and overarching educational documents OECD countries and type in the curricula of schools in the Czech
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
562
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Česká republika - Česká školní inspekce, Praha 5
Verze
—