Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumer Behaviour and Branding: Building Domestic Brands in Developing Countries

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870742" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870742 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumer Behaviour and Branding: Building Domestic Brands in Developing Countries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book focused on the antecedents of consumer ethnocentric tendencies and the possible impacts of CET in developing domestic brand equity. The essence of this is to bring out the first empirical study that evaluates the antecedents of CE and the impactof CET on domestic brand equity in the Sri Lankan context. The book does not only make use of extensive theoretical review, but also achieve findings of the study contributed new knowledge to the consumer behaviour and marketing. Further, new model of the domestic brand equity become blue print for the practicing brand managers of the domestic firms for leveraging consumer ethnocentric appeals in their strategic brand management process. The specialist book has both scientific and marketing practical knowledge obtained. The findings of this book can only be applied to other countries that have similar a background to that of Sri Lanka. It will be a useful material for researchers and students when developing theoretical and conceptual

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Behaviour and Branding: Building Domestic Brands in Developing Countries

  • Popis výsledku anglicky

    The book focused on the antecedents of consumer ethnocentric tendencies and the possible impacts of CET in developing domestic brand equity. The essence of this is to bring out the first empirical study that evaluates the antecedents of CE and the impactof CET on domestic brand equity in the Sri Lankan context. The book does not only make use of extensive theoretical review, but also achieve findings of the study contributed new knowledge to the consumer behaviour and marketing. Further, new model of the domestic brand equity become blue print for the practicing brand managers of the domestic firms for leveraging consumer ethnocentric appeals in their strategic brand management process. The specialist book has both scientific and marketing practical knowledge obtained. The findings of this book can only be applied to other countries that have similar a background to that of Sri Lanka. It will be a useful material for researchers and students when developing theoretical and conceptual

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8154-056-1

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    GEORG

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS knihy