Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ageing and Society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43871763" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43871763 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ageing and Society

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main aim of this study was to discover whether Czech companies providing leisure activities create specific marketing communication campaigns to target the segment of the population over age 55. Also to be ascertained was the level of interest of Czech companies in this societal segment and if they offer some of their products (services) to these customers. The second aim of this study was to identify what kinds of marketing communication tools they use. Results were found by analysing primary dataobtained through an online research questionnaire distributed among Czech companies in 2014. The results show that Czech companies offer products (services) for this segment, but they do not design specific marketing communication campaigns to target this segment.

  • Název v anglickém jazyce

    Ageing and Society

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of this study was to discover whether Czech companies providing leisure activities create specific marketing communication campaigns to target the segment of the population over age 55. Also to be ascertained was the level of interest of Czech companies in this societal segment and if they offer some of their products (services) to these customers. The second aim of this study was to identify what kinds of marketing communication tools they use. Results were found by analysing primary dataobtained through an online research questionnaire distributed among Czech companies in 2014. The results show that Czech companies offer products (services) for this segment, but they do not design specific marketing communication campaigns to target this segment.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů