Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Product Placement and Product Life Cycle - Czech SME Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872307" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Product Placement and Product Life Cycle - Czech SME Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Purpose - This paper aims to examine the notion about using product placement in product lifecycle stage. Design/methodology/approach - The paper initially defines a theoretical background of this interdisciplinary topic. The paper then offers an scope into Czech SMEs notion about use product placement in considered stage of product life-cycle. Subsequently, there is a explanation of a product/process life cycle stage and its relationship to decision-maker. Findings - This study argues that the stage oflife cycle stages is associated with the various dimensions of product placement integration. The paper posits that, there is well awareness which is the appropriate stage for use Product placement in some detail. Originality/value - As such, this paperrepresents a cross-functional and interdisciplinary approach to product placement and marketing product life-cycle theory by identifying decisions leading to the fulfillment business goals.

  • Název v anglickém jazyce

    Product Placement and Product Life Cycle - Czech SME Study

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose - This paper aims to examine the notion about using product placement in product lifecycle stage. Design/methodology/approach - The paper initially defines a theoretical background of this interdisciplinary topic. The paper then offers an scope into Czech SMEs notion about use product placement in considered stage of product life-cycle. Subsequently, there is a explanation of a product/process life cycle stage and its relationship to decision-maker. Findings - This study argues that the stage oflife cycle stages is associated with the various dimensions of product placement integration. The paper posits that, there is well awareness which is the appropriate stage for use Product placement in some detail. Originality/value - As such, this paperrepresents a cross-functional and interdisciplinary approach to product placement and marketing product life-cycle theory by identifying decisions leading to the fulfillment business goals.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů