Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872439" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872439 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Televizní reklama byla hodnocena u pivovarů Starobrno, Krušovice, Zlatopramen, Gambrinus, Braník, Velké Popovice, Radegast, Staropramen a v odlišném režimu Bernard. Na základě teoretických východisek byly sestaveny čtyři fokus group o 10 členech. Aby byla dodržena odbornost respondentů, bylo jejich získávání prováděno při akcích pivovarů např. dny otevřených dveří nebo výročí pivovaru.

  • Název v anglickém jazyce

    TV Commercials Czech Breweries and their Perception

  • Popis výsledku anglicky

    TV advertisement was evaluated concerning breweries STAROBRNO, KRUSOVICE, ZLATOPRAMEN, BRANIK, VELKE POPOVICE, RADEGAST, STAROPRAMEN and in a different frame of BERNARD brewery. Based on theoretical output, 4 focus groups were established, each having 10members. To keep respondents expertise, their were chosen during breweries PR activities, such as ?open-up doors? or brewery anniversary.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-62-0

  • Počet stran knihy

    92

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy