Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Value creation through social media marketing: A threat to sustainability performance?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F20%3A63526229" target="_blank" >RIV/70883521:28120/20:63526229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-64861-9_42" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-64861-9_42</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-64861-9_42" target="_blank" >10.1007/978-3-030-64861-9_42</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Value creation through social media marketing: A threat to sustainability performance?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper contributes to the discussion on value creation. Using the literature review approach, it explains why co-creation cannot be the sole consequence of the value creation process between producers and customers. The paper shows through some empirical studies how value co-destruction sometimes occurs; depending on how the collaborative process between producers and customers is handled. The authors further discuss how sustainability performance may be affected by value creation. The review exposes the lack of both empirical and conceptual work in the area. Based on this, the authors suggest a framework that incorporates sustainability performance and value co-destruction and also offer propositions for further studies. © 2020, IFIP International Federation for Information Processing.

  • Název v anglickém jazyce

    Value creation through social media marketing: A threat to sustainability performance?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper contributes to the discussion on value creation. Using the literature review approach, it explains why co-creation cannot be the sole consequence of the value creation process between producers and customers. The paper shows through some empirical studies how value co-destruction sometimes occurs; depending on how the collaborative process between producers and customers is handled. The authors further discuss how sustainability performance may be affected by value creation. The review exposes the lack of both empirical and conceptual work in the area. Based on this, the authors suggest a framework that incorporates sustainability performance and value co-destruction and also offer propositions for further studies. © 2020, IFIP International Federation for Information Processing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Re-imagining Diffusion and Adoption of Information Technology and Systems: A Continuing Conversation

  • ISBN

    978-3-030-64860-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    475-486

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Tiruchirappalli

  • Datum konání akce

    17. 12. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku