Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504284" target="_blank" >RIV/70883521:28130/06:63504284 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Interkulturních studií zabývajících se problematikou aplikace národních kulturních dimenzí do oblasti reklamy není mnoho. Stude se zabývá rozdíly v kulturních hodnotách ČR a některých zemí EU a jejich vlivem na českou reklamu při využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication and cultural aspects of Czech and European advertising
Popis výsledku anglicky
Cross-cultural sdtudies which can be applied to advetising are few and far beween. This study examines the differences in cultural values of the Czech Repbulic and some EU nations mainly using a 5-D model of cultural dimensions developed by Geert Hofstede for the purpose of intercultural management
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů