Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504284" target="_blank" >RIV/70883521:28130/06:63504284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interkulturních studií zabývajících se problematikou aplikace národních kulturních dimenzí do oblasti reklamy není mnoho. Stude se zabývá rozdíly v kulturních hodnotách ČR a některých zemí EU a jejich vlivem na českou reklamu při využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication and cultural aspects of Czech and European advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Cross-cultural sdtudies which can be applied to advetising are few and far beween. This study examines the differences in cultural values of the Czech Repbulic and some EU nations mainly using a 5-D model of cultural dimensions developed by Geert Hofstede for the purpose of intercultural management

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů