SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F09%3A63508759" target="_blank" >RIV/70883521:28130/09:63508759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv.sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.
Název v anglickém jazyce
SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS
Popis výsledku anglicky
The preferred function of actual advertising is not only the endeavour to persuade the public to buy offered product but also the continuously increasing effort towards the presentation of values, the support of positions and the creation of relations. The decisive part plays here especially so-called social advertising with its cultural, educational and edifying function. One of the most important aspects in the realisation of advertising communication ? which leads to the change of postures, opinionsand values pursuant to the acceptance of definite idea, invention or behaviour exemplar ? is above all the balance between emotional and ethic aspects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovej komunikácie
ISBN
978-80-8105-093-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
264
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Kongresové centrum SAV Smolenický zámek
Datum konání akce
21. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—