MÉDIA A SEGMENT SINGLES
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510131" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MÉDIA A SEGMENT SINGLES
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich mediálního chování. Sonda, realizovaná ve třech vybraných krajích ČR, je součástí probíhajícího marketingového výzkumu, zkoumajícího nejen mediální, ale i nákupníchování a životní styl singles v ČR. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské a mediální chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován
Název v anglickém jazyce
Media and the segment of the singles
Popis výsledku anglicky
The characteristics of singles are presented as a result of canvassing, detecting sign of their media behaviour. In three selected regions in Czech Republic was realized survey, which is part of marketing survey ? it investigates media, purchasing behaviour, also singles life style in Czech Republic. The Life style of singles, which has been observed abroad for decades, is becoming a phenomenon also in the Czech Republic. It has a great influence on consumer and media behaviour. The singles subgroup hasnot been explored and exactly has not been defined.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quo vadis masmedia, quo vadis marketing
ISBN
978-80-8105-183-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta masmediální komunikáte UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—