Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MÉDIA A SEGMENT SINGLES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510131" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MÉDIA A SEGMENT SINGLES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich mediálního chování. Sonda, realizovaná ve třech vybraných krajích ČR, je součástí probíhajícího marketingového výzkumu, zkoumajícího nejen mediální, ale i nákupníchování a životní styl singles v ČR. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské a mediální chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován

  • Název v anglickém jazyce

    Media and the segment of the singles

  • Popis výsledku anglicky

    The characteristics of singles are presented as a result of canvassing, detecting sign of their media behaviour. In three selected regions in Czech Republic was realized survey, which is part of marketing survey ? it investigates media, purchasing behaviour, also singles life style in Czech Republic. The Life style of singles, which has been observed abroad for decades, is becoming a phenomenon also in the Czech Republic. It has a great influence on consumer and media behaviour. The singles subgroup hasnot been explored and exactly has not been defined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Quo vadis masmedia, quo vadis marketing

  • ISBN

    978-80-8105-183-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediální komunikáte UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku