Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Practitioners in the Teaching of Marketing Communications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866046" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Practitioners in the Teaching of Marketing Communications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Usage of knowledge and professional skills of practitioners can provide a lasting and sustainable contribution in the field of application of current trends in marketing communications to the educational process. The paper deals with evaluation of the contribution of the involvement of practitioners in teaching. It also monitors topical field of marketing communications and the way of evaluation of the quality of teaching innovated by this educational model.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Practitioners in the Teaching of Marketing Communications

  • Popis výsledku anglicky

    Usage of knowledge and professional skills of practitioners can provide a lasting and sustainable contribution in the field of application of current trends in marketing communications to the educational process. The paper deals with evaluation of the contribution of the involvement of practitioners in teaching. It also monitors topical field of marketing communications and the way of evaluation of the quality of teaching innovated by this educational model.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Communications / Modern education methods in teaching marketing communications in tertiary education

  • ISBN

    978-80-7408-055-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Vysoká škola finanční a správní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku