Singles a značka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868599" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868599 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Singles a značka
Popis výsledku v původním jazyce
Tržní segment singles nebyl zatím prozkoumán a jasně definován. Jeho významný ekonomický potenciál nebyl dosud plně využit. Přes důležitost tohoto tržního segmentu marketing zcela ignoruje jeho existenci. Většina nabízených výrobků a služeb jsou rodinněorientované. Speciální produktová nabídka pro tento segment se zvláštními potřebami neexistuje. Cílem této práce je představit a popsat chování singles spotřebitelů ke značkám. Průzkumná sonda je součástí marketingového výzkumu Specifika spotřebitelskéhosegmentu Singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb zaměřeného na životní styl jednotlivců a popisující důležité vlastnosti segmentu, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování. Četnost výskytu jednotlivých znaků je identifikována ve stanoveném vzorku respondentů v kvantitativním výzkumu, který je doplněn poznatky z kvalitativního šetření.
Název v anglickém jazyce
Singles and brand
Popis výsledku anglicky
The Singles market segment has never been explored or clearly defined. Its important economic potential has not been fully exploited. Despite the importance of this market segment, marketing completely ignores its existence. Most of offered products andservices are family oriented. In fact a special product offer for this segment with its special needs does not exist. The aim of this paper is to introduce and describe consumer behaviour of the Singles segment branding. It is part of marketing researchSpecifications of Singles consumer segment and marketing communication possibilities when satisfying their needs focused on Singles lifestyle and describes important segment characteristics that influence their consumer behaviour. The frequency of occurrence of particular characters is identified within a specified sample of respondents in a quantitative and qualitative research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů