Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak se mění postoje české veřejnosti k remklamě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870645" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870645 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak se mění postoje české veřejnosti k remklamě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje základní výsoledky dlouhodobého výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě, který je realizován od roku 1993. Zaměřuje se na obecné postoje k reklamě, odlivnění nákupu reklamou a médii, která nákup ovlivňují, specifikou internetové reklamy a postoje k reklamě na cigarety, alkoholické nápoje a volně prodejné léky.

  • Název v anglickém jazyce

    How is the Czech public attitudes towards advertising

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of long-term basic research Czech public attitudes towards advertising, which has been implemented since 1993. It focuses on general attitudes towards advertising influence purchase advertising and media, which influence the purchase, the specifics of internet advertising and attitudes towards advertising for cigarettes, alcoholic beverages and non-prescription medications.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    2 - 4

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus