Jak se mění postoje české veřejnosti k remklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870645" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak se mění postoje české veřejnosti k remklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje základní výsoledky dlouhodobého výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě, který je realizován od roku 1993. Zaměřuje se na obecné postoje k reklamě, odlivnění nákupu reklamou a médii, která nákup ovlivňují, specifikou internetové reklamy a postoje k reklamě na cigarety, alkoholické nápoje a volně prodejné léky.
Název v anglickém jazyce
How is the Czech public attitudes towards advertising
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of long-term basic research Czech public attitudes towards advertising, which has been implemented since 1993. It focuses on general attitudes towards advertising influence purchase advertising and media, which influence the purchase, the specifics of internet advertising and attitudes towards advertising for cigarettes, alcoholic beverages and non-prescription medications.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
2 - 4
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—