Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ROLE MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE VYSOKÝCH ŠKOL S VEŘEJNOSTÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870664" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ROLE MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE VYSOKÝCH ŠKOL S VEŘEJNOSTÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace, s názvem ?Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností? která se Vám dostává do rukou, volně navazuje a obsahově doplňuje publikaci vydanou autorkou v roce 2012 ?Současná role komunikace vysokých škol s cílovými skupinami.? Tematicky jezaměřena na komunikaci vysokých škol s veřejností a je tedy určena odborné veřejnosti i studentům, kteří se zabývají aktuálními otázkami komunikace vzdělávacích institucí. Obsahově vědecká publikace vychází z teorie marketingu a komunikace vysokých škola v souladu s demografickým vývoj populace v České republice poukazuje na současnou a významnou úlohu komunikace vysokých škol zaměřenou především na veřejnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of University Media Communications with Public

  • Popis výsledku anglicky

    The publication called ?Role of University Media Communications with Public? which you are now holding in your hands is a free follow-up to the book ?Current Role of University Communications with Target Groups? published by the author in 2012. It thematically focuses on communication of universities with the public and therefore is primarily useful for the expert public and students looking into the current issues of communication of educational institutions. As for the contents, the scientific publication builds on the theory of marketing and communications of universities. In addition, with respect to the demographic development of population in the Czech Republic, it draws attention to the currently significant role of university communications focused particularly on the public.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-47-7

  • Počet stran knihy

    62

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy