ROLE MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE VYSOKÝCH ŠKOL S VEŘEJNOSTÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870664" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870664 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ROLE MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE VYSOKÝCH ŠKOL S VEŘEJNOSTÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace, s názvem ?Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností? která se Vám dostává do rukou, volně navazuje a obsahově doplňuje publikaci vydanou autorkou v roce 2012 ?Současná role komunikace vysokých škol s cílovými skupinami.? Tematicky jezaměřena na komunikaci vysokých škol s veřejností a je tedy určena odborné veřejnosti i studentům, kteří se zabývají aktuálními otázkami komunikace vzdělávacích institucí. Obsahově vědecká publikace vychází z teorie marketingu a komunikace vysokých škola v souladu s demografickým vývoj populace v České republice poukazuje na současnou a významnou úlohu komunikace vysokých škol zaměřenou především na veřejnost.
Název v anglickém jazyce
Role of University Media Communications with Public
Popis výsledku anglicky
The publication called ?Role of University Media Communications with Public? which you are now holding in your hands is a free follow-up to the book ?Current Role of University Communications with Target Groups? published by the author in 2012. It thematically focuses on communication of universities with the public and therefore is primarily useful for the expert public and students looking into the current issues of communication of educational institutions. As for the contents, the scientific publication builds on the theory of marketing and communications of universities. In addition, with respect to the demographic development of population in the Czech Republic, it draws attention to the currently significant role of university communications focused particularly on the public.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-47-7
Počet stran knihy
62
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—