Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866350" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866350 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je zaměřena na význam uplatňování marketingových principů v řízení vysokých škol, na identifikaci cílových skupin a zkoumání vztahů marketingové komunikace a poslání vysokých škol. V návaznosti na formulaci poslání a úlohu marketingových komunikací zkoumá také vhodné procesy pro poznání efektivní komunikace. Publikace obsahuje základní teoretické teze z oblastí marketingové komunikace ve vzdělávacích institucích. V následujících částech publikace jsou teoretické teze aplikovány na konkrétní organizaci vysoké školy formou vyhodnocení realizovaných výzkumných šetření, jejichž společným cílem bylo poznat reálnou potřebu marketingové komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. V publikaci je formulována role a poslání vysoké školy pro komunikaci s cílovými skupinami. Současně jsou v publikaci prezentovány výsledky řady primárních výzkumů realizovaných u cílových skupin v letech 2005 ? 2010.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary Role of Communication of Universities with Target Groups

  • Popis výsledku anglicky

    The presented publication focuses on the importance of application of marketing principles in university management, identification of target groups and investigating the relations of marketing communications and mission of universities. In addition to the formulation of role and mission of marketing communications, it also explores suitable processes for the identification of effective communication. The publication contains basic theoretical theses from the area. The publication identifies the targetgroups typical for both internal and external academic environment. In connection with the fundamental roles of universities and higher education laid down in the Magna Charta Universitatum of 1988, this publication, based on the research results of university target groups (university applicants, graduates, professionals, current students and employees), formulates the role and mission of a university for communication with target groups and highlights the basic communication tools. Fur

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-14-9

  • Počet stran knihy

    111

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy