Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhlasová reklama a její recipienti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872273" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhlasová reklama a její recipienti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkložená práce se zabývá "Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci." Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktůma cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě.

  • Název v anglickém jazyce

    Radio Advertising and Its Recipients

  • Popis výsledku anglicky

    The present work deals with the ?Radio Advertising and Its Recipients?. Searches literary sources focuses on speech, specifically on the linguistic elements of various styles of pronunciation, simultaneously characterizes radio as a medium, with a focuson the basic principles of theoretical and practical aspects of radio advertising. Attention is focused on the description of phonetic aspects of both the segmental and suprasegmentally level. It presents basic phonetic characteristics of the Czech language in light of his pronunciation standard. The aim of this paper is to show the results of a quantitative survey and perceptual test the potential utility of phonetics in marketing communications, in particular regarding the variability of radio commercials speakers towards products and target groups of consumers, i.e. show the potential of the Czech language and the possibility of its most efficient use of radio advertising.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-59-0

  • Počet stran knihy

    192

  • Název nakladatele

    VeRBum

  • Místo vydání

    Zlín, Česká republika

  • Kód UT WoS knihy