Rozhlasová reklama a její recipienti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872273" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872273 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozhlasová reklama a její recipienti
Popis výsledku v původním jazyce
Předkložená práce se zabývá "Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci." Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktůma cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě.
Název v anglickém jazyce
Radio Advertising and Its Recipients
Popis výsledku anglicky
The present work deals with the ?Radio Advertising and Its Recipients?. Searches literary sources focuses on speech, specifically on the linguistic elements of various styles of pronunciation, simultaneously characterizes radio as a medium, with a focuson the basic principles of theoretical and practical aspects of radio advertising. Attention is focused on the description of phonetic aspects of both the segmental and suprasegmentally level. It presents basic phonetic characteristics of the Czech language in light of his pronunciation standard. The aim of this paper is to show the results of a quantitative survey and perceptual test the potential utility of phonetics in marketing communications, in particular regarding the variability of radio commercials speakers towards products and target groups of consumers, i.e. show the potential of the Czech language and the possibility of its most efficient use of radio advertising.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-59-0
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
VeRBum
Místo vydání
Zlín, Česká republika
Kód UT WoS knihy
—