Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874963" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874963 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá kritérii hodnocení kreativity a efektivity na soutěžích reklamní a propagační tvorby. Blíže si všímá dvou českých soutěží - Effie Awards a Art Directors Club Creative Awards. Podrobně analyzuje jejich výsledky v období let 2002 až 2015. Na jejich podkladě ukazuje, nakolik z pohledu tvůrců souvisí kreativita a efektivita v reklamní tvorbě. Kvantitativní analýza výsledků naznačuje, že reklamní a komunikační agentury, které jsou hlavními přihlašovateli prací na obou soutěžích, se na obou v principu snaží uspět s jinými kampaněmi. To naznačuje, že kreativita a efektivita jsou dva fenomény, o nichž reklamní tvůrci uvažují do značné míry odděleně.

  • Název v anglickém jazyce

    Creativity and Efficiency at Advertising Contests

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the evaluation criteria of creativity and efficiency at adverting contests. It deals with two Czech advertising contests - Effie Awards and Art Directors Club Creative Awards in detail. It analyzes the results of both contests in the period 2002 to 2015. On their basis it shows how the creativity and efficiency in advertising is linked from the perspective of advertising creators. Quantitative analysis of the results suggests that the advertising and communications agencies, which are the main applicants in both contests, usually try to succeed in both of them with different campaigns. This suggests that the advertising creators think about creativity and efficiency separately in a large extent.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-83-5

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    11-28

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly