Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

STUDENT PROJECTS AS PART OF THE TEACHING INNOVATIONS AND THEIR IMPORTANCE IN THE CONTEXT OF UNIVERSITY COMPETITIVENESS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43875443" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43875443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.1188" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.1188</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.1188" target="_blank" >10.21125/inted.2016.1188</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    STUDENT PROJECTS AS PART OF THE TEACHING INNOVATIONS AND THEIR IMPORTANCE IN THE CONTEXT OF UNIVERSITY COMPETITIVENESS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Companies taking advantage of marketing management (mainly providing services) are aware of the importance of integrating the customer into the process of providing the service. This also applies to the university environment, where it is necessary to integrate students (as clients) into the education process, to increase their commitment by letting them participate in the creation and innovation of study programs, and to lead them to co-working and thus the synergy of their activities. This paper is based on the experience of best practice of a specific Czech university, the Faculty of Multimedia Communication, Tomas Bata University in Zlin, which, in the long run, perceives and strengthens the functioning of the Students Communications Agency, where students, while working on real projects, learn how to work in teams, apply their theoretical knowledge in practical situations, and, as is shown below in a survey conducted with applicants, build the prestige of the faculty at target groups.

  • Název v anglickém jazyce

    STUDENT PROJECTS AS PART OF THE TEACHING INNOVATIONS AND THEIR IMPORTANCE IN THE CONTEXT OF UNIVERSITY COMPETITIVENESS

  • Popis výsledku anglicky

    Companies taking advantage of marketing management (mainly providing services) are aware of the importance of integrating the customer into the process of providing the service. This also applies to the university environment, where it is necessary to integrate students (as clients) into the education process, to increase their commitment by letting them participate in the creation and innovation of study programs, and to lead them to co-working and thus the synergy of their activities. This paper is based on the experience of best practice of a specific Czech university, the Faculty of Multimedia Communication, Tomas Bata University in Zlin, which, in the long run, perceives and strengthens the functioning of the Students Communications Agency, where students, while working on real projects, learn how to work in teams, apply their theoretical knowledge in practical situations, and, as is shown below in a survey conducted with applicants, build the prestige of the faculty at target groups.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2016 Proceedings

  • ISBN

    978-84-608-5617-7

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    803-809

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencia

  • Datum konání akce

    7. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000402738400116