Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Věra Ferbasová, uličnická hvězda české kinematografie 30. let

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517629" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517629 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Věra Ferbasová, uličnická hvězda české kinematografie 30. let

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Případová studie věnovaná filmu Uličnice, ikonické komedii české herecké hvězdy 30. let Věry Ferbasové, osvětluje principy utváření tzv. hvězdného obrazu nejen skrze film samotný, ale i materiály nefilmové, tzn. propagaci a recepci filmu v dobovém tisku ze strany filmové kritiky i diváků. Práce uplatňuje model analýzy hvězdného obrazu definovaného Richardem Dyerem, přičemž na úrovni herecké performance primárně vychází z teoretického konceptu Jamese Naremora.

  • Název v anglickém jazyce

    Věra Ferbasová, the hoyden star of Czech cinema of the 1930s

  • Popis výsledku anglicky

    Case study about the film Uličnice (Hoyden in translation), the iconic comedy with Czech acting star of the 1930s Věra Ferbasová, explain the principles of creating the so called star image not only by film but also by extrafilmic materials, that is publicity, promotion and media/viewers response then. The analysis follows the Richard Dyer&apos;s star image theory and the theory of acting by James Naremore.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    A &amp; P (Art Communication &amp; Popculture)

  • ISSN

    1339-9284

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    115-129

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus