Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

University Attitude to the Applicability and Solution of the Society- wide Problem of Water Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517662" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517662 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    University Attitude to the Applicability and Solution of the Society- wide Problem of Water Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Management of each university is currently dealing with qualitative parameters to withstand high national or international competition. Various university evaluation metrics – such as international ranking (QS World University Rankings, U Multirank, etc.), as well as national indicators – often linked to the financing of individual universities – have been developed to monitor it. Significant indicators include, among other things, image of the university perceived by its stakeholders, built on communication of the educational process quality, scientific and creative activities, as well as the readiness of the graduates to practice.

  • Název v anglickém jazyce

    University Attitude to the Applicability and Solution of the Society- wide Problem of Water Management

  • Popis výsledku anglicky

    Management of each university is currently dealing with qualitative parameters to withstand high national or international competition. Various university evaluation metrics – such as international ranking (QS World University Rankings, U Multirank, etc.), as well as national indicators – often linked to the financing of individual universities – have been developed to monitor it. Significant indicators include, among other things, image of the university perceived by its stakeholders, built on communication of the educational process quality, scientific and creative activities, as well as the readiness of the graduates to practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management and Global Growth

  • ISBN

    978-0-9860419-9-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2764-2770

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    8. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku