Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BRAND BUILDING OF A UNIVERSITY AS AN INTEGRAL PART OF THE EDUCATIONAL PROCESS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873664" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BRAND BUILDING OF A UNIVERSITY AS AN INTEGRAL PART OF THE EDUCATIONAL PROCESS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In relation to the quality management of universities it is necessary to follow and strategically manage indicators that formulate (measure) not only international rankings (QS World University Rankings, U - Multirank, etc.) but also national indicatorsbecause these are often linked to the financing of particular universities. University reputation among its stakeholders is one of major indicators, too. This paper deals with the results of the primary survey (qualitative and quantitative) analyzing theimpact of various factors on perception of the image of universities in the Czech Republic and it has designed a model of brand building in the key "moments of truth" from the period when an applicant develops their interest in study, through the educational process, till working with alumni and co-operating entities in order to create a positive image.

  • Název v anglickém jazyce

    BRAND BUILDING OF A UNIVERSITY AS AN INTEGRAL PART OF THE EDUCATIONAL PROCESS

  • Popis výsledku anglicky

    In relation to the quality management of universities it is necessary to follow and strategically manage indicators that formulate (measure) not only international rankings (QS World University Rankings, U - Multirank, etc.) but also national indicatorsbecause these are often linked to the financing of particular universities. University reputation among its stakeholders is one of major indicators, too. This paper deals with the results of the primary survey (qualitative and quantitative) analyzing theimpact of various factors on perception of the image of universities in the Czech Republic and it has designed a model of brand building in the key "moments of truth" from the period when an applicant develops their interest in study, through the educational process, till working with alumni and co-operating entities in order to create a positive image.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Turkish online journal of educational technology

  • ISSN

    1303-6521

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9, 2015

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    83-88

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus