Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Voda pro všechny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517996" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Voda pro všechny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úkolem vysokých škol je vzdělávat budoucí odborníky ve zvoleném oboru, poskytnout studentům maximum teoretických znalostí a tyto znalosti propojit s praktickými dovednostmi tak, aby byli připraveni pro vstup do praxe. Obory multimediálních a marketingových komunikací mají multidisciplinární charakter a nabízejí široké spektrum znalostí z mnoha oblastí. Efektivním způsobem provázanosti teoretického zázemí akademického prostředí a praktického zaměření výuky je vytvoření celofakultního konceptu spolupráce, do které se zapojí všechny obory, studenti a akademičtí pracovníci. Výhodou tohoto modelu je vysoká přidaná hodnota pro studenty, kteří mají možnost doplnit získané teoretické znalosti z primárně studovaného oboru znalostmi a dovednostmi z dalších, souvisejících či navazujících oborů. Spolupráce v rámci celofakultního projektu poskytuje studentům příležitost týmové práce a přehledu nejen ve vlastním studovaném oboru, ale s přesahem do oborů jiných, které s hlavním studovaným oborem úzce souvisejí. Spolupráce je příležitostí získat reálný přehled o více souvisejících oborech a plnit tak požadavky na vzdělávání odborníků v duchu principů znalostní ekonomiky. Rozvoj znalostní ekonomiky je paradigmatem dnešní doby a zejména budoucího rozvoje společnosti. V rámci celofakultního projektu realizovaného na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zvoleno téma Voda pro všechny. Toto téma bylo nosným tématem pro práci v jednotlivých ateliérech a v rámci Ústavu marketingových komunikací. V rámci projektu byl realizován výzkum, jehož výsledky přináší tato publikace. Kromě výsledků výzkumu jsou v monografii obsaženy práce studentů, kteří na zvolené téma zpracovali úkoly a prezentovali je v rámci výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    The Water for all

  • Popis výsledku anglicky

    The role of universities is to educate future professionals in chosen field, provide students with the maximum theoretical knowledge and knowledge to connect with practical skills to be ready for entry into practice. Fields multimedia and marketing communications are multidisciplinary in character and offer wide range of knowledge from many areas. An effective way of linking the theoretical the background of the academic environment and the practical focus of teaching is the creation of a full-faculty a concept of cooperation involving all disciplines, students and academics workers. The advantage of this model is the high added value for students who have the possibility of completing the acquired theoretical knowledge from the primary field of knowledge and knowledge skills from other related or related disciplines.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-684-6

  • Počet stran knihy

    117

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy