Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F20%3A63526720" target="_blank" >RIV/70883521:28130/20:63526720 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie nabízí obraz aktuálního stavu využívání hudby v obchodním prostředí v České republice. Všímá si toho, v jaké části obchodních prostor je hudba vůbec využívána, a pokud ano, jaká je to hudba, z jakého zdroje zní a jaké jsou její objektivní charakteristiky. Další analýza se zabývá tím, zda se tato situace liší v souvislosti s produktovou kategorií, typem a umístěním obchodních prostor a dalšími segmentačními kritérii, a zda se vyvíjí v čase. Dále se monografie zabývá otázkou vnímání hudby v obchodním prostředí, a to jak v rovině kvantitativní (porovnáním různých hudebních parametrů), tak i kvalitativní (analýzou hodnotících výroků návštěvníků obchodních prostor). Tato monografie představuje první část hlubší sondy do problematiky práce s hudbou v obchodním prostředí v Česku. Výzkum celé problematiky dále pokračuje a jeho závěry budou v dalších letech publikovány v navazujících monografiích.

  • Název v anglickém jazyce

    Music in a Business Environment : quantitative and qualitative analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph &quot;Music in a Business Environment&quot; draws a picture of the current state of using music in a business environment in the Czech Republic. It examines in what part of the commercial spaces the music is used at all. In the cases where the music is present, it explores the kind of music, its source and its character. Further analysis examines how this situation differs in relation to the product category, type and location of commercial space and other segmentation criteria, and how it evolves over time. Furthermore, the monograph deals with the issue of perception of music in the business environment, both quantitatively (comparing various musical parameters) and qualitatively (analysing the evaluation statements of visitors to commercial space). This monograph is the first part of a deeper and long-term probe into the issue of using music in the business environment in the Czech Republic. Research on the issue continues and its conclusions will be published in subsequent monographs in the coming years.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-954-0

  • Počet stran knihy

    192

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy