Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F20%3A63526720" target="_blank" >RIV/70883521:28130/20:63526720 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie nabízí obraz aktuálního stavu využívání hudby v obchodním prostředí v České republice. Všímá si toho, v jaké části obchodních prostor je hudba vůbec využívána, a pokud ano, jaká je to hudba, z jakého zdroje zní a jaké jsou její objektivní charakteristiky. Další analýza se zabývá tím, zda se tato situace liší v souvislosti s produktovou kategorií, typem a umístěním obchodních prostor a dalšími segmentačními kritérii, a zda se vyvíjí v čase. Dále se monografie zabývá otázkou vnímání hudby v obchodním prostředí, a to jak v rovině kvantitativní (porovnáním různých hudebních parametrů), tak i kvalitativní (analýzou hodnotících výroků návštěvníků obchodních prostor). Tato monografie představuje první část hlubší sondy do problematiky práce s hudbou v obchodním prostředí v Česku. Výzkum celé problematiky dále pokračuje a jeho závěry budou v dalších letech publikovány v navazujících monografiích.
Název v anglickém jazyce
Music in a Business Environment : quantitative and qualitative analysis
Popis výsledku anglicky
The monograph "Music in a Business Environment" draws a picture of the current state of using music in a business environment in the Czech Republic. It examines in what part of the commercial spaces the music is used at all. In the cases where the music is present, it explores the kind of music, its source and its character. Further analysis examines how this situation differs in relation to the product category, type and location of commercial space and other segmentation criteria, and how it evolves over time. Furthermore, the monograph deals with the issue of perception of music in the business environment, both quantitatively (comparing various musical parameters) and qualitatively (analysing the evaluation statements of visitors to commercial space). This monograph is the first part of a deeper and long-term probe into the issue of using music in the business environment in the Czech Republic. Research on the issue continues and its conclusions will be published in subsequent monographs in the coming years.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7454-954-0
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—