Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hry včetně vzdělávacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63545858" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63545858 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/designs/008915474-0001" target="_blank" >https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/designs/008915474-0001</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hry včetně vzdělávacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pexeso obsahově i tematicky navazuje na ilustrovanou knihu „Nezapoměň na nohy“. Pexeso mohou hrát nejméně dva hráči. Všechny rozstříhané kartičky se zamíchají a rozloží obrázkem dolů do obdélníku 4 x 6 kartiček. Nikdo se při tom nesmí dívat na obrázky. Hráči si určí pořadí hry. První hráč otočí dvě libovolné kartičky tak, aby si i ostatní spoluhráči mohli obrázky a jejich umístění zapamatovat. Pokud na obou kartičkách nejsou stejné obrázky, otočí je zpět obrázkem dolů a vrátí na původní místo. Pokračuje další hráč, který je na řadě. Jestliže objeví stejné obrázky, získává bod a obě kartičky vyřadí ze hry. Pokračuje až do té chvíle, kdy otočí dvě kartičky s různými obrázky. Vyhrává hráč, který získá více bodů

  • Název v anglickém jazyce

    Games, including educational games

  • Popis výsledku anglicky

    The contents and themes of the puzzle are related to the illustrated book &quot;Don&apos;t Forget Your Feet&quot;. The game can be played by at least two players. All cut cards are shuffled and arranged face down in a 4 x 6 rectangle. No one may look at the pictures while doing this. Players determine the order of play. The first player flips over any two cards so that the other players can remember the pictures and their placement. If the two cards do not have the same pictures on them, they turn them back face down and return them to their original location. The next player to take their turn continues. If they find the same pictures, they get a point and both cards are eliminated from the game. He continues until he turns over two cards with different pictures. The player with the most points wins.

Klasifikace

  • Druh

    F<sub>prum</sub> - Průmyslový vzor

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TP01010006" target="_blank" >TP01010006: Komercializace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    008915474-0001

  • Vydavatel

    EM001 -

  • Název vydavatele

    European Union Intellectual Property Office

  • Místo vydání

    Alicante

  • Stát vydání

  • Datum přijetí

  • Název vlastníka

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence