Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Workshopy o využití VR v umění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63576118" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63576118 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Workshopy o využití VR v umění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci Zlín Film Festivalu – Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež, a to v termínu 26. 5. 2022 až 1. 6. 2022, se instaloval rozpracovaný výstup ve VR do prostor Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí doprovodného programu festivalu se stala série lektorovaných workshopů pro školní skupiny (žáci, studenti). V rámci těchto workshopů se vysvětlily klíčové principy filmových triků a postupu při natáčení typické nejen pro Karla Zemana, ale i pro další tvůrce, kteří s podobnými principy pracovali, navazovali na něj či je následně využívali již v éře digitálních technologií. Kromě přednášky a demonstrace těchto principů prostřednictvím vybudované prostorové scény si mohli účastníci díky výstupu ve VR toto vše okusit, odzkoušet.

  • Název v anglickém jazyce

    Workshops on the use of VR in art

  • Popis výsledku anglicky

    As part of the Zlín Film Festival - International Film Festival for Children and Youth, from 26 May 2022 to 1 June 2022, a work in progress was installed in VR on the premises of Tomáš Bat&apos;a University in Zlín. A series of lectured workshops for school groups (pupils, students) became part of the festival&apos;s accompanying programme. These workshops explained the critical principles of film tricks and filming procedures typical for Karel Zeman and other filmmakers who worked with similar principles, built on them or subsequently used them in the era of digital technologies. In addition to the lecture and demonstration of these principles through the built spatial scene, the participants could taste and test all this thanks to the VR output.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000367" target="_blank" >TL03000367: VYUŽITÍ VIRTUÁLNÍ REALITY V UMĚNÍ: VYTVOŘENÍ ZÁŽITKU VE SVĚTĚ FANTAZIE A INSPIRACE KARLA ZEMANA</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    250

  • Počet zahraničních účastníků

    20

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    WRD - Celosvětová akce