Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychometric Questionnaires in Educational Process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F14%3A43872255" target="_blank" >RIV/70883521:28140/14:43872255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Psychometric Questionnaires in Educational Process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is a short scale study from our educational process. We motivate our students with a dispositional framework of the Five Factor Model based on questionnaires in personality psychology. After the self-assessment of the information environment of our students we observed their personal type based on MBTI test. Myers-Briggs Inventory was chosen for testing of our students because it is a universal and simple instrument in personality typology. We tried to find a connection between personal typeand information environment.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychometric Questionnaires in Educational Process

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is a short scale study from our educational process. We motivate our students with a dispositional framework of the Five Factor Model based on questionnaires in personality psychology. After the self-assessment of the information environment of our students we observed their personal type based on MBTI test. Myers-Briggs Inventory was chosen for testing of our students because it is a universal and simple instrument in personality typology. We tried to find a connection between personal typeand information environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Advances in Educational Technologies and Methodologies

  • ISBN

    978-960-474-395-7

  • ISSN

    2227-4618

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    130-133

  • Název nakladatele

    WSEAS Press (PT)

  • Místo vydání

    Faro

  • Místo konání akce

    Lisabon

  • Datum konání akce

    30. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku