Renderování v Blenderu ? interní renderer
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F14%3A43872344" target="_blank" >RIV/70883521:28140/14:43872344 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Renderování v Blenderu ? interní renderer
Popis výsledku v původním jazyce
Blender má svůj renderovací engine zvaný Blender Render nebo také Internal. Kromě něj je ale možné použít i jiné, externí renderovací enginy, které se k Blenderu přidávají jako zásuvné moduly. Mezi nejznámější a často používané patří Cycles, LuxRender aYafRay. V tomto článku si popíšeme základní renderovací engine Blender Render, který při správném nastavení parametrů generuje poměrně kvalitní obrazy a navíc je rychlý.
Název v anglickém jazyce
Rendering in Blender - Internal Renderer
Popis výsledku anglicky
Blender has its own rendering engine called Blender Render or Internal. In addition, it is also possible to use other external render engines that are added to Blender as plug-ins. Among the best known and most frequently used rendering engine are Cycles, LuxRender and YafRay. In this article, we describe the basic rendering engine Blender Render, which generates relatively high-quality images with the suitable parameters and it is fast.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pixel
ISSN
1211-5401
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
215
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
8-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—