Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Renderování v Blenderu ? interní renderer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F14%3A43872344" target="_blank" >RIV/70883521:28140/14:43872344 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Renderování v Blenderu ? interní renderer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Blender má svůj renderovací engine zvaný Blender Render nebo také Internal. Kromě něj je ale možné použít i jiné, externí renderovací enginy, které se k Blenderu přidávají jako zásuvné moduly. Mezi nejznámější a často používané patří Cycles, LuxRender aYafRay. V tomto článku si popíšeme základní renderovací engine Blender Render, který při správném nastavení parametrů generuje poměrně kvalitní obrazy a navíc je rychlý.

  • Název v anglickém jazyce

    Rendering in Blender - Internal Renderer

  • Popis výsledku anglicky

    Blender has its own rendering engine called Blender Render or Internal. In addition, it is also possible to use other external render engines that are added to Blender as plug-ins. Among the best known and most frequently used rendering engine are Cycles, LuxRender and YafRay. In this article, we describe the basic rendering engine Blender Render, which generates relatively high-quality images with the suitable parameters and it is fast.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pixel

  • ISSN

    1211-5401

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    215

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    8-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus