Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service strategy and service design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F15%3A43873511" target="_blank" >RIV/70883521:28140/15:43873511 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/15:43873511

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4912771" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.4912771</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4912771" target="_blank" >10.1063/1.4912771</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service strategy and service design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Since the release of the latest version of ITIL (R) v3 -2011 edition, several years have passed. Nevertheless the question of differences between versions and editions remains up-to-date. The main reason is the large diversity of business environment andculture (company size, use of ICT, company strategy and policy etc.). Therefore article discusses the differences between the last two versions of ITIL (R). It is especially focused on changes in publications dealing with service strategy and service design. The aim of this paper is to provide an overview of differences and changes, and thus simplify decision making for implementing ITIL (R) practices.

  • Název v anglickém jazyce

    Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service strategy and service design

  • Popis výsledku anglicky

    Since the release of the latest version of ITIL (R) v3 -2011 edition, several years have passed. Nevertheless the question of differences between versions and editions remains up-to-date. The main reason is the large diversity of business environment andculture (company size, use of ICT, company strategy and policy etc.). Therefore article discusses the differences between the last two versions of ITIL (R). It is especially focused on changes in publications dealing with service strategy and service design. The aim of this paper is to provide an overview of differences and changes, and thus simplify decision making for implementing ITIL (R) practices.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AIP Conference Proceedings

  • ISBN

    978-0-7354-1287-3

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    "nestrankovano"

  • Název nakladatele

    AIP Publishing

  • Místo vydání

    Melville

  • Místo konání akce

    Rhodos

  • Datum konání akce

    22. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku