Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service strategy and service design
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F15%3A43873511" target="_blank" >RIV/70883521:28140/15:43873511 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/15:43873511
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4912771" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.4912771</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4912771" target="_blank" >10.1063/1.4912771</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service strategy and service design
Popis výsledku v původním jazyce
Since the release of the latest version of ITIL (R) v3 -2011 edition, several years have passed. Nevertheless the question of differences between versions and editions remains up-to-date. The main reason is the large diversity of business environment andculture (company size, use of ICT, company strategy and policy etc.). Therefore article discusses the differences between the last two versions of ITIL (R). It is especially focused on changes in publications dealing with service strategy and service design. The aim of this paper is to provide an overview of differences and changes, and thus simplify decision making for implementing ITIL (R) practices.
Název v anglickém jazyce
Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service strategy and service design
Popis výsledku anglicky
Since the release of the latest version of ITIL (R) v3 -2011 edition, several years have passed. Nevertheless the question of differences between versions and editions remains up-to-date. The main reason is the large diversity of business environment andculture (company size, use of ICT, company strategy and policy etc.). Therefore article discusses the differences between the last two versions of ITIL (R). It is especially focused on changes in publications dealing with service strategy and service design. The aim of this paper is to provide an overview of differences and changes, and thus simplify decision making for implementing ITIL (R) practices.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AIP Conference Proceedings
ISBN
978-0-7354-1287-3
ISSN
0094-243X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
"nestrankovano"
Název nakladatele
AIP Publishing
Místo vydání
Melville
Místo konání akce
Rhodos
Datum konání akce
22. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—