Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service transition and service operation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F15%3A43873522" target="_blank" >RIV/70883521:28140/15:43873522 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/15:43873522

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4912772" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.4912772</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4912772" target="_blank" >10.1063/1.4912772</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service transition and service operation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper follows the article: Differences Between ITIL (R) V2 and ITIL (R) V3 with Respect to Service Strategy and Service Design. The main aim is to summarize the changes that relate to key publications, Service Transition and Service Operation. In conclusion, areevaluated the objectives of the current version of ITIL (R) v3 and the unofficial benefits. The purpose of these papers is to provide the necessary overview of the current situation in the field of IT management to facilitate and streamlinethe work of IT managers.

  • Název v anglickém jazyce

    Differences between ITIL(R) v2 and ITIL(R) v3 with respect to service transition and service operation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper follows the article: Differences Between ITIL (R) V2 and ITIL (R) V3 with Respect to Service Strategy and Service Design. The main aim is to summarize the changes that relate to key publications, Service Transition and Service Operation. In conclusion, areevaluated the objectives of the current version of ITIL (R) v3 and the unofficial benefits. The purpose of these papers is to provide the necessary overview of the current situation in the field of IT management to facilitate and streamlinethe work of IT managers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AIP Conference Proceedings

  • ISBN

    978-0-7354-1287-3

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    "nestrankovano"

  • Název nakladatele

    AIP Publishing

  • Místo vydání

    Melville

  • Místo konání akce

    Rhodos

  • Datum konání akce

    22. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000355339703048