Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multicriteria evaluation of gifted students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F16%3A43874660" target="_blank" >RIV/70883521:28140/16:43874660 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28150/16:43874660 RIV/00216305:26510/16:PU119700

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.petrdostal.eu/papers/Cla64.pdf" target="_blank" >http://www.petrdostal.eu/papers/Cla64.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multicriteria evaluation of gifted students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the multi-criteria evaluation of gifted students. Students were evaluated with nine criteria: level of learning quality, logic thinking, creativity in spoken and written expressions, broad vocabulary application, text comprehension, knowledge of school subject, reading, speaking, activity and motivation. The research problem is how to evaluate these multicriteria into one final outcome. The fuzzy logic was used for evaluation of gifted students. The advantage of fuzzy logic comes from using of vague variables and settings of weights of importance in used evaluation process.

  • Název v anglickém jazyce

    Multicriteria evaluation of gifted students

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the multi-criteria evaluation of gifted students. Students were evaluated with nine criteria: level of learning quality, logic thinking, creativity in spoken and written expressions, broad vocabulary application, text comprehension, knowledge of school subject, reading, speaking, activity and motivation. The research problem is how to evaluate these multicriteria into one final outcome. The fuzzy logic was used for evaluation of gifted students. The advantage of fuzzy logic comes from using of vague variables and settings of weights of importance in used evaluation process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth (IBIMA 2016)

  • ISBN

    978-0-9860419-6-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    262-268

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association (IBIMA)

  • Místo vydání

    Norristown, U.S.A.

  • Místo konání akce

    Miláno

  • Datum konání akce

    4. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000381172300033