Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A New Approach to Identification of Critical Elements in Railway Infrastructure

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F17%3A63517225" target="_blank" >RIV/70883521:28140/17:63517225 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2017.04.360" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2017.04.360</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2017.04.360" target="_blank" >10.1016/j.proeng.2017.04.360</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A New Approach to Identification of Critical Elements in Railway Infrastructure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper contains a presentation of new approaches to solving the problem of identifying critical infrastructure elements in the railway sub-sector. The research objective was to analyse the procedures which are used to identify the potential elements of critical infrastructure in the transportation sector. Specific attention is paid to criteria of methods developed in Germany, the Czech Republic and Slovakia. The objective of the work is based on the analysis of the current state of art. The research also attempted to design an effective methodology which allows assessing the significance of rail infrastructure elements. The developed methodology should help to set a group of potential elements of critical infrastructure in the railway sub-sector.

  • Název v anglickém jazyce

    A New Approach to Identification of Critical Elements in Railway Infrastructure

  • Popis výsledku anglicky

    The paper contains a presentation of new approaches to solving the problem of identifying critical infrastructure elements in the railway sub-sector. The research objective was to analyse the procedures which are used to identify the potential elements of critical infrastructure in the transportation sector. Specific attention is paid to criteria of methods developed in Germany, the Czech Republic and Slovakia. The objective of the work is based on the analysis of the current state of art. The research also attempted to design an effective methodology which allows assessing the significance of rail infrastructure elements. The developed methodology should help to set a group of potential elements of critical infrastructure in the railway sub-sector.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VI20152019049" target="_blank" >VI20152019049: RESILIENCE 2015: Dynamické hodnocení odolnosti souvztažných subsystémů kritické infrastruktury</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia Engineering

  • ISBN

  • ISSN

    1877-7058

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    143-149

  • Název nakladatele

    Elsevier BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    4. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku