Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508035" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63508035 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie navazuje na autorovy předcházející výzkumy a publikace zaměřené na pedagogické znalosti učitele. Je pokusem o nástin teorie pedagogického jednání jako instipace pro vzdělavatele budoucích učitelů při promýšlení intervencí do procesu utváření didaktických znalostí obsahu. Autor se opírá o některé obecnější práce pojednávající o jednání a zejména o poznatky Vyskočilovy školy, orientované na psychosomatické disciplíny. Čerpá však také z vlastních zkušeností získaných při studiu těchto disciplín, absolvovaných v rámci programu celoživotního vzdělávání Kreativní pedagogika - pedagogická kondice na DAMU v Praze.

  • Název v anglickém jazyce

    Intervention into the process of formation of didactic knowledge of content: Inspiration by activity theory

  • Popis výsledku anglicky

    Author presents how activity theory can be used in development of student teachers? pedagogical content knowledge. He emphasises the link between psychosomatic and psychodidactic dimension of student teachers? action.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů

  • ISBN

    978-80-7315-176-8

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    148

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly