Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508035" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63508035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání
Popis výsledku v původním jazyce
Studie navazuje na autorovy předcházející výzkumy a publikace zaměřené na pedagogické znalosti učitele. Je pokusem o nástin teorie pedagogického jednání jako instipace pro vzdělavatele budoucích učitelů při promýšlení intervencí do procesu utváření didaktických znalostí obsahu. Autor se opírá o některé obecnější práce pojednávající o jednání a zejména o poznatky Vyskočilovy školy, orientované na psychosomatické disciplíny. Čerpá však také z vlastních zkušeností získaných při studiu těchto disciplín, absolvovaných v rámci programu celoživotního vzdělávání Kreativní pedagogika - pedagogická kondice na DAMU v Praze.
Název v anglickém jazyce
Intervention into the process of formation of didactic knowledge of content: Inspiration by activity theory
Popis výsledku anglicky
Author presents how activity theory can be used in development of student teachers? pedagogical content knowledge. He emphasises the link between psychosomatic and psychodidactic dimension of student teachers? action.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
ISBN
978-80-7315-176-8
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
148
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—