Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metaphors in advertising slogans

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509905" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509905 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Metaphors in advertising slogans

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Advertising discourse features common linguistic means exploited in unique and specific ways. Metaphorical expressions are pervasive language elements that enable the advertisers to portray wide range of qualities of the advertised products without verbalizing them. This is possible due to metaphorical nature of our thinking. Metaphor as a conceptual process provides advertisers the possibilities to present unlimited number of features in very limited number of words; at the same time advert recipientsnaturally decode and understand such messages.

  • Název v anglickém jazyce

    Metaphors in advertising slogans

  • Popis výsledku anglicky

    Advertising discourse features common linguistic means exploited in unique and specific ways. Metaphorical expressions are pervasive language elements that enable the advertisers to portray wide range of qualities of the advertised products without verbalizing them. This is possible due to metaphorical nature of our thinking. Metaphor as a conceptual process provides advertisers the possibilities to present unlimited number of features in very limited number of words; at the same time advert recipientsnaturally decode and understand such messages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    English for Life. South Bohemian Anglo-American Studies 3

  • ISBN

    978-80-7394-188-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku