Průzkum mapující potenciální zdroje adaptačních problémů a studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509955" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509955 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Průzkum mapující potenciální zdroje adaptačních problémů a studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci řešeného projektu FRVŠ č. 182/2008 "Adaptační kurz jako metoda prevence studijního selhání a posilování měkkých dovedností - tvorba metodiky, pilotní ověření a zajištění kontinuity preventivní péče" bylo na FHS UTB ve Zlíně realizováno dotazníkové šetření s cílem zmapovat potenciální zdroje problémů souvisejících s adaptací na vysokoškolské studium. Výsledky dotazníku "Prevence studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně" přináší výpovědi studentů prvních ročníků studijního programu Specializace v pedagogice v prezenční i kombinované formě studia týkající se příčin studijních problémů a návrhu jejich řešení. Výsledky přispějí ke zkvalitnění péče o studenty z hlediska studijního selhání a pomohou při realizaci adaptačních a dalších kurzů pro studentyUTB ve Zlíně zaměřených na zvyšování efektivity studia a minimalizaci rizika studijního selhání. Zmapování rizikových oblastí z dotazníkového šetření budou využity při posilování profesních kompetencí pro pracovníky v pomáhajících p
Název v anglickém jazyce
Survey mapping the potential sources of adaptation problems and study failures in the FHS study TBU in Zlín
Popis výsledku anglicky
Within the project FRVŠ Nr. 182/2008 "Adaptation course as the prevence method of the study failure and strengthening profesions competences" was make at the FHS TBU in Zlín questionnaires research with the goal ? survey of the potentional problem resources, that are connected with the adaptation on the university study time and study live. Questionnaire outcomes give the notices by the attendance and combination students study program Specialization in Pedagogy. Answeres refer to reasons of study problems and the proposal of resolutions. Outcomes so contribute to uprate care of the studens and help by the realization next adaptations courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo.
ISBN
978-80-7318-904-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—