Studijní selhání a adaptační problémy VŠ studentů v počátcích studia na FHS UTB ve Zlíně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509956" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509956 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studijní selhání a adaptační problémy VŠ studentů v počátcích studia na FHS UTB ve Zlíně
Popis výsledku v původním jazyce
Na pracovišti Ústavu pedagogických věd FHS se začínáme v rámci výzkumých aktivit snažit o dlouhodobé mapování potenciálních zdrojů problémů, které se vyskytují u studentů prvního ročníku a mohou mít za následek studijní selhání vedoucí až k ukončení studia. V rámci tohoto záměru bylo na FHS UTB ve Zlíně realizováno dotazníkové šetření s cílem zmapovat potenciální zdroje problémů souvisejících s adaptací na vysokoškolské studium. Výsledky tohoto šetření přináší výpovědi studentů prvních ročníků studijního programu Specializace v pedagogice v prezenční i kombinované formě studia týkající se příčin studijních problémů a návrhu jejich řešení. Výsledky již přispěly a jejich další analýzou (obsah příspěvku) by mělo dojít ke zkvalitnění péče o studenty.
Název v anglickém jazyce
Field failure and adjustment problems of students beginning study at the Faculty of Humanities TBU in Zlín
Popis výsledku anglicky
In the workplace Department of Pedagogical Science FHS begin in terms of research activities try about long - term surveying potential sources problems that the occur near students 1st year and they may result study failure leadership as far as termination studies at the university. In terms of hereof intention was make at the FHS TBU in Zlín questionnaires research with the goal ? survey of the potentional problem resources, that are connected with the adaptation on the university study time and studylive. Questionnaire outcomes give the notices by the attendance and combination students study program Specialization in Pedagogy. Answeres refer to reasons of study problems and the proposal of resolutions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
ISBN
978-80-7368-769-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogickáý fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—