Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co ve skutečnosti víme o motivaci studentů nelékařských zdravotnických oborů ke studiu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509990" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co ve skutečnosti víme o motivaci studentů nelékařských zdravotnických oborů ke studiu?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Efektivní studium v nelékařských zdravotnických oborech, zejména v oborech Všeobecná sestra a Porodní asistentka, vyžaduje v první řadě studenta vysoce motivovaného ke studiu. Co ve skutečnosti víme o motivaci našich studentů? Zajímá nás? Jak ji zjišťujeme? Jak moc nám na ni záleží? Ovlivňujeme ji? Pokud ano, kdy a jak? Na tyto a další otázky, které s tématikou motivace studentů nelékařských zdravotnických oborů souvisí se autoři příspěvku snaží odpovědět.

  • Název v anglickém jazyce

    Wath do we know the facts about student morale non-doctoral medical fields to study?

  • Popis výsledku anglicky

    Effective education in non-doctoral medical fields, namely in General Nurse studies and Midwife studies, requires first of all a student with high motivation for academic work. What do we really know about motivation of our students? Is it a subject of our interest? How do we determine their motivation? How much we care about knowing it? Do we influence their motivation? If so, when and how? These and other questions that are connected to the matter of motivation of students in non-doctoral medical fields are sought to be answered by the authors of this study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogika v ošetřovatelství -tradice, současnost a perspektivy

  • ISBN

    978-80-7318-995-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku