Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Storytelling as a discourse strategy in printed advertising

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43865445" target="_blank" >RIV/70883521:28150/11:43865445 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Storytelling as a discourse strategy in printed advertising

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper offers an analysis of printed advertisements that employ a discourse strategy of storytelling in their body copies. Stories are a rich source of positive imagination-enhancing material. Due to space limitations of ads, presented stories rarelycontain detailed plot-lines or developed characters. This paper maps the employment of time-sequencing, characters and location as story-telling cues. Details of their incorporation are noted and related to the types of stories and preferred advertisingstrategies.

  • Název v anglickém jazyce

    Storytelling as a discourse strategy in printed advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This paper offers an analysis of printed advertisements that employ a discourse strategy of storytelling in their body copies. Stories are a rich source of positive imagination-enhancing material. Due to space limitations of ads, presented stories rarelycontain detailed plot-lines or developed characters. This paper maps the employment of time-sequencing, characters and location as story-telling cues. Details of their incorporation are noted and related to the types of stories and preferred advertisingstrategies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Theories and Practice

  • ISBN

    978-80-7454-089-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    111-120

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    7. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000299968500011