Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher's perceptions of their professional proficiency: Theory and Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F12%3A43868921" target="_blank" >RIV/70883521:28150/12:43868921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Učiteľovo vnímanie svojej profesijnej zdatnosti: Teória a výskum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teória a výskum o tom, ako učiteľ posudzuje svoju profesijnú zdatnosť, sa rozvíja už vyše tridsať rokov. Za tento čas sa zhromaždil pozoruhodne veľký súbor empirických poznatkov o vnímaní profesijnej zdatnosti učiteľov v jednotlivých etapách učiteľskej kariéry, v roznych vyučovacích predmetoch a typoch škol a skol s roznym sociálnym a kultúrnym zázemím. Mimo výskumného záujmu nezostali ani študenti učiteľstva, pretože sa hľadali korene vzniku profesijného sebavnímania už pred vstupom do vyučovacej praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's perceptions of their professional proficiency: Theory and Research

  • Popis výsledku anglicky

    Theory and research on how teachers assess their professional skills are developed over thirty years ago. In this time rallied impressively large body of empirical knowledge about the perception of professional skills of teachers in the various stages ofthe teaching career in various subjects on the types of schools and schools with different social and cultural backgrounds. Research interests are left outside or student teachers because they were looking for the roots of professional skills before entering a teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    SELF-EFFICACY v edukačných súvislostiach

  • ISBN

    978-80-10-02355-4

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    33-49

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    SPN ? Mladé letá, s.r.o.

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly