Teacher's perceptions of their professional proficiency: Theory and Research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F12%3A43868921" target="_blank" >RIV/70883521:28150/12:43868921 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Učiteľovo vnímanie svojej profesijnej zdatnosti: Teória a výskum
Popis výsledku v původním jazyce
Teória a výskum o tom, ako učiteľ posudzuje svoju profesijnú zdatnosť, sa rozvíja už vyše tridsať rokov. Za tento čas sa zhromaždil pozoruhodne veľký súbor empirických poznatkov o vnímaní profesijnej zdatnosti učiteľov v jednotlivých etapách učiteľskej kariéry, v roznych vyučovacích predmetoch a typoch škol a skol s roznym sociálnym a kultúrnym zázemím. Mimo výskumného záujmu nezostali ani študenti učiteľstva, pretože sa hľadali korene vzniku profesijného sebavnímania už pred vstupom do vyučovacej praxe.
Název v anglickém jazyce
Teacher's perceptions of their professional proficiency: Theory and Research
Popis výsledku anglicky
Theory and research on how teachers assess their professional skills are developed over thirty years ago. In this time rallied impressively large body of empirical knowledge about the perception of professional skills of teachers in the various stages ofthe teaching career in various subjects on the types of schools and schools with different social and cultural backgrounds. Research interests are left outside or student teachers because they were looking for the roots of professional skills before entering a teaching practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
SELF-EFFICACY v edukačných súvislostiach
ISBN
978-80-10-02355-4
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
33-49
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
SPN ? Mladé letá, s.r.o.
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—