Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj matematických dovedností u nadaných dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F12%3A43869190" target="_blank" >RIV/70883521:28150/12:43869190 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj matematických dovedností u nadaných dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá problematikou edukace nadaných předškoláků. V úvodu je popsán současný stav problematiky, definice nadání a druhy nadání v předškolním věku, přičemž se další část zaměřuje na nadání matematické. Dále jsou nastíněny projevy matematického nadání a vzdělávací potřeby nadaných dětí předškolního věku. Hlavní část je věnována obecným i konkrétním návrhům na změnu obsahu výuky, vzdělávacího procesu a prostředí výuky v mateřských školách se zaměřením na integraci nadaného dítěte do kolektivuvrstevníků. Kapitolu uzavírá kasuistika chlapce s projevy nadaného chování v matematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of mathematical skills of preschools gifted children.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the education of gifted preschoolers. The introduction describes the current status of the problem, the definition of a gift and types of gift in preschool. The next part focuses on mathematical talent, describes how the mathematical gift is born and the education needs of these gifted preschoolers. The main part shows general as well as specific proposal to amend the content of teaching, learning process and learning environment in kindergartens with a focus on the integration ofa gifted child with their peers. The chapter concludes with a case study of a child with mathematical gift.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách

  • ISBN

    978-80-210-6144-6

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    33 - 45

  • Počet stran knihy

    262

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly