Gifted Preschoolers - Case studies.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870395" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870395 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gifted Preschoolers - Case studies.
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter deals with education of gifted preschoolers. The introduction describes the current status of the problem, the definition of a gift, types of gift in preschool and how the gift is manifested from the cognitive, social and emotional point of view. The behavior of gifted preschoolers is closely described in two attached case studies.
Název v anglickém jazyce
Gifted Preschoolers - Case studies.
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with education of gifted preschoolers. The introduction describes the current status of the problem, the definition of a gift, types of gift in preschool and how the gift is manifested from the cognitive, social and emotional point of view. The behavior of gifted preschoolers is closely described in two attached case studies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Guiding Gifted Pupils and Students in Czech School
ISBN
978-80-210-6557-4
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
22-33
Počet stran knihy
131
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—