Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870677" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870677 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až poprakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR).
Název v anglickém jazyce
The quality of school in terms of care of gifted pupils
Popis výsledku anglicky
The publication deals with the quality of schools in terms of care for gifted students. It is divided into eight main chapters, the focus gradually takes the reader from the theoretical background issues talents of gifted children, their education and quality assessment of school to practice-oriented research. The aim of the research was to describe and evaluate the access to education of gifted students in terms of individual items in the questionnaire, as well as four factors (areas of the questionnaire) and the questionnaire as a whole; compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to teachers (gender, age, length of practice, the focus of teaching, aprobovanost) and compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to school (type of school, school size, size of the municipality, the county Czech Republic).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7454-316-6
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—