Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE SUPPORT OF QUALITY IN PRE-PRIMARY EDUCATION THE SUPPORT OF QUALITY IN PRE-PRIMARY EDUCATION THROUGH ART VISUAL AND NATURAL SCIENCE EXPERIMENTS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872729" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Podpora kvality predškolského vzdelávania cez výtvarné a a prírodovedné experimenty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V príspevku sa pozornosť venuje možnostiam, akými sa podporuje a rozvíja kvalita predškolského vzdelávania. Pre deti predškolského veku je prirodzené získavať nové poznatky prostredníctvom zážitkového a skúsenostného učenia. Výtvarné a prírodovedné experimenty (či experimentovanie) otvárajú pedagógom a deťom predškolského veku pomyselné dvere, cez ktoré sa môžu vzájomne (seba)vyjadrovať. Vďaka experimentom a experimentovaniu sa u detí môže rozvíjať trvalo udržateľný rozvoj.

  • Název v anglickém jazyce

    THE SUPPORT OF QUALITY IN PRE-PRIMARY EDUCATION THE SUPPORT OF QUALITY IN PRE-PRIMARY EDUCATION THROUGH ART VISUAL AND NATURAL SCIENCE EXPERIMENTS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the options of support and development of quality pre-primary education. For pre-school children is naturally obtain new knowledges through experimental and experience education. The art visual and natural science experiments (experimentation) are opening a imaginary doors to teachers and pre-school children. In this manner they can each other to (self)express. Thanks for experiments and experimentation can develop the sustainable development in pre-school children.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja

  • ISBN

    978-80-555-1152-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    120 - 129

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Rajecké Teplice, SR

  • Datum konání akce

    13. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku