Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-regulation and academic self-efficacy of Czech university students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43872116" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43872116 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.803" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.803</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.803" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.803</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self-regulation and academic self-efficacy of Czech university students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents findings on self-regulatory behavior in Czech adults, as measured by SRQ-CZ, an instrument originally developed by Brown et al. (1999), and on self-efficacy in learning as measured by SEQ, an instrument developed by Jakešová (2014). The two results correlated low, which indicates that SRQ-CZ measures the generic ability while the SEQ measures domain specific beliefs. As expected, the scores on positive dimensions of SRQ-CZ (Goal Orientation and Decision Making) were above the midpointof the scale used, while in negative dimensions (Self-direction and Impulsivity Control) the scores were below the midpoint.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-regulation and academic self-efficacy of Czech university students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents findings on self-regulatory behavior in Czech adults, as measured by SRQ-CZ, an instrument originally developed by Brown et al. (1999), and on self-efficacy in learning as measured by SEQ, an instrument developed by Jakešová (2014). The two results correlated low, which indicates that SRQ-CZ measures the generic ability while the SEQ measures domain specific beliefs. As expected, the scores on positive dimensions of SRQ-CZ (Goal Orientation and Decision Making) were above the midpointof the scale used, while in negative dimensions (Self-direction and Impulsivity Control) the scores were below the midpoint.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1117-1123

  • Název nakladatele

    Elsevier Ltd.

  • Místo vydání

    Kidlington

  • Místo konání akce

    Paříž

  • Datum konání akce

    25. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku