Účastníci podnikového vzdělávání v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43872446" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43872446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Účastníci podnikového vzdělávání v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá podnikovým vzděláváním v České republice. Na základě dat z reprezentativního šetření dalšího vzdělávání dospělých analyzuje, kdo jsou hlavními účastníky podnikového vzdělávání v ČR a kdo jsou naopak z tohoto typu vzdělávání z velké částivyloučeni. Text nejprve upozorňuje na to, že podnikové vzdělávání je nejčastější formou vzdělávání dospělých v současné ČR - účastní se jej 34 % dospělých oproti 17 % v mimopodnikovém vzdělávání. Dále pak studie ukazuje, že se jej dominantně účastní jenněkteré sociální skupiny, zejména pak vysoce kvalifikovaní pracovníci, střední a vyšší management a střední a velcí podnikatelé.
Název v anglickém jazyce
Participantts of workplace education in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This study deals with workplace education in the Czech Republic. Based on data from a representative survey of adult education, it analyzes who are the main participants in workplace education in the country and who, on the contrary, are largely excludedof this type of education. The text first notes that workplace education is the most common form of adult education in the Czech Republic today - with 34% of adults participating compared to 17% in outsourced training. Furthermore, the study demonstrates that participants in workplace education predominantly consist of members of certain social groups, especially highly skilled workers, middle and senior management, and medium and large businesses owners.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
1/2015
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
4-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—