Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873836" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace analyzuje vybrané otázky předškolní pedagogiky. Má teoreticko - empirický charakter. Jejím edičním záměrem bylo zachytit, komunikovat a vyhodnotit výzvy a trendy v předškolní edukaci, tak jak se odrážejí v její teorii a statistických ukazatelích o mateřských školách. Cílem bylo také diskutovat nezodpovězené otázky, na které dnes předškolní edukace a její instituce- mateřská škola hledá odpovědi. Hlavní část publikace tvoří tři kapitoly. První z nich reflektuje některé terminologické nejasnostina poli předškolní pedagogiky. Kapitola je vedena snahou podpořit zpřesňování vědeckého jazyka a vytvořit prostor pro rozvíjení pojmů v terminologii předškolní pedagogiky. Obsahem druhé kapitoly je teoretické vymezení terénu výzkumů souvisejících s předškolní edukací. Jsou v ní identifikovány i zajímavé výzvy pro pedagogický výzkumv předškolní pedagogice i samotné edukaci. Kapitola rovněž přináší stručný nástin výzkumného projektu, jehož cílem je poznání světa současného dítěte na prahu

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-school education and child: challenges for pedagogical theory and research

  • Popis výsledku anglicky

    The publication analyses selected issues of pre-school education. It has a theoretical - empirical character. Its editorial intent was to capture, communicate and assess the challenges and trends in preschool education, as reflected in its theory and statistical indicators for kindergartens. The aim was also to discuss unanswered questions in the area of today's preschool education and its institutions - kindergartens. The main part of the book consists of three chapters. The first of them reflects someterminological confusion in the field of child education. Chapter seeks to promote the clarification of scientific language and create space for the development of concepts in the terminology of pre-school education. The second chapter focuses on the theoretical definition of the field of research related to the education of preschool children. One of its aims is to identify some interesting challenges for educational research in preschool pedagogy and education itself. The chapter also

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-554-2

  • Počet stran knihy

    110

  • Název nakladatele

    Academia Centrum UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy