Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rewards and punishments in the education of preschool children

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43874893" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43874893 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816001208" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816001208</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.02.095" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.02.095</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Rewards and punishments in the education of preschool children

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The authors are focused on measuring the preferences of parents to traditional or alternative forms of rewards and punishments in the education of preschool children. For this purpose the questionnaire for parents was created. Research has shown that parents are aware of the alternative forms of rewards and punishments and try to implement them in their education. Differences in the preference for the traditional and alternative concept of education by gender of the parents, age and the number of children in the family were not found. The only significant influence was found in the parents' level of education.

  • Název v anglickém jazyce

    Rewards and punishments in the education of preschool children

  • Popis výsledku anglicky

    The authors are focused on measuring the preferences of parents to traditional or alternative forms of rewards and punishments in the education of preschool children. For this purpose the questionnaire for parents was created. Research has shown that parents are aware of the alternative forms of rewards and punishments and try to implement them in their education. Differences in the preference for the traditional and alternative concept of education by gender of the parents, age and the number of children in the family were not found. The only significant influence was found in the parents' level of education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences 217 (2016)

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    322-328

  • Název nakladatele

    Elsevier Ltd.

  • Místo vydání

    Oxford

  • Místo konání akce

    Istanbul

  • Datum konání akce

    13. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000387478700039