Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filozofie a Teorie výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875250" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875250 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Filozofie a Teorie výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem skript je provést studenta obsahem disciplíny. Proto je text strukturován tak, aby se nejdříve seznámil s definicí výchovy. Teprve potom následují kapitoly, věnující se problematice vymezení filozofie výchovy a teorie výchovy jako vědy a předmětu těchto disciplín. Následují kapitoly jsou zaměřené na paradigmata ve filozofii výchovy a teoriích výchovy a samotné teorie, jež je v teorii výchovy nejčastěji objevují. Další kapitoly se věnují výchovnému procesu, jeho cílům, obsahu, principům a podmínkám. Předposlední kapitola je nejširší, zabývá se problematikou hodnot. Poslední potom nastiňuje současné problémy, se kterými se obor potýká a který musí řešit.

  • Název v anglickém jazyce

    Philosophy and Theory of Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the script is to make student discipline content. Therefore, the text is structured so that first met the definition of education. Only then is followed by chapters, devoted to the definition of educational philosophy and theory of education as a science and the subject of these disciplines. The chapters are focused on paradigms in the philosophy of education and educational theory and the theory itself, which is the theory of education most often. Other chapters are devoted to the educational process, its aims, content, principles and conditions. The penultimate chapter is the widest, deals with questions of values. Recent then outlines the current problems which are facing a field that must be addressed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů