Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contemporary Models of Non-Native English Teacher Training for Pre-primary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63517720" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63517720 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://slovakedu.com/_files/200004060-1fa95204ca/Vyzvy2017_Proceedings_2.%20diel%20(2018).pdf" target="_blank" >https://slovakedu.com/_files/200004060-1fa95204ca/Vyzvy2017_Proceedings_2.%20diel%20(2018).pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Súčasné modely kvalifikačnej prípravy nenatívnych učiteľov angličtiny pre predškolské vzdelávanie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Priamo úmerne s prudkým nárastom predškoslkých zariadení ponúkajúcich cudzojazyčné vzdelávanie detí v akejkoľvek forme a rozsahu rastie aj dopyt po kvalitných učiteľoch pre tento typ vzdelávania. Celosvetovo je pritom dokázaný chronický nedostatok takýchto učiteľov, čo vedie k vytváraniu rôznych modelov ich prípravy. Príspevok prezentuje jeden z týchto modelov (realizovaný na Univerzite Tomáše Bati ve Zlíně) a poukazuje na niektoré aspekty tohto modelu, ktoré si vyžadujú ďalšiu pozornosť a skvalitňovanie.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary Models of Non-Native English Teacher Training for Pre-primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    During recent decades, we have been witnessing a rapid increase in the number of nursery schools and other pre-school institutions providing foreign language education in various form and extent. The increase in quantity, however, automatically provokes questions as to the quality and sense of this education. Spreading the organized foreign language teaching into pre-school education has prompted the need for qualified teachers for this level of education. The chronic lack of qualified pre-primary foreign language teachers has been documented by many research studies conducted all over the world. The existing situation brings new tasks and challenges to teacher training universities and calls for innovations in existing initial and in-service teacher-training study programmes. The paper presents one model (organised and carried out at the Tomas Bata University in Zlin, the Czech Republic) of such an initial training of preschool teachers who are expected to teach English as a foreign language at nursery schools and daycare centres.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzvy2017: Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: ako ďalej? (2. časť)

  • ISBN

    978-80-89864-11-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    50-68

  • Název nakladatele

    SlovakEdu, n.o.

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Stará Lesná

  • Datum konání akce

    2. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku