Jak učitelé pracují s chronicky nemocnými žáky mladšího školního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521040" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak učitelé pracují s chronicky nemocnými žáky mladšího školního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Chronickými onemocněními trpí 7–10 % dětí. Tyto děti navštěvují, pokud jim jejich zdravotní stav dovolí, běžné základní školy a učitelé potřebují tyto informace, aby mohli naplnit speciální potřeby těchto dětí, pro něž je nejtěžším problémem onemocnění samotné a dopady na školní docházku. Cílem této publikace je poskytnout pedagogům dětí mladšího školního věku nástroj, jehož obsahem jsou informace o nejčastějších chronických onemocněních a jejich dopadech na běžný každodenní život a jeho kvalitu. Učitelé by měli mít alespoň základní informace o jednotlivých významných chronických onemocněních, příznacích, diagnostice a léčbě. K tomu však potřebují znát a mít informace o tom, jak své onemocnění prožívá samotné dítě, jeho rodina, jaké potřebuje speciální/ specifické potřeby a v čem potřebuje specifickou pomoc.
Název v anglickém jazyce
How teachers work with chronically ill children at elementary schools
Popis výsledku anglicky
There are 7–10% of children suffer from chronic diseases. These children attend as long as their health permits, ordinary elementary schools and teachers need this information to meet the special needs of these children, for whom the disease itself and the impact on schooling are the most difficult problem. The aim of this publication is to provide young school-age teachers with a tool that includes information on the most common chronic diseases and their impact on everyday life and its quality. Teachers should have at least basic information on individual major chronic diseases, symptoms, diagnosis and treatment.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
30307 - Nursing
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7454-775-1
Počet stran knihy
97
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—