Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self – Efficacy Of Educational Employees: Social Activation Workers- Questionnaire Items Construction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521064" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.int-e.net/publication_folder/inte/inte_iticam_idec2018_v2.pdf" target="_blank" >http://www.int-e.net/publication_folder/inte/inte_iticam_idec2018_v2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self – Efficacy Of Educational Employees: Social Activation Workers- Questionnaire Items Construction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study deals with a specific aspect of an interview with a focus group. The aim was to concentrate on the educational aspect of perceived professional competence of social activation workers working with an endangered family. The focus group was implemented in order to generate professional survey items for use in a survey on &quot;Self-efficacy&quot;. There were found 44 important formulations among 10 participants, which, by their content, are telling of the professional competence of employees, with a focus on the educational area of work in caring for children in families. Dispersed replicas will be used when creating a research tool as a part of one of three dimensions for measuring the professional competence of social activation workers working with endangered families.

  • Název v anglickém jazyce

    Self – Efficacy Of Educational Employees: Social Activation Workers- Questionnaire Items Construction

  • Popis výsledku anglicky

    This study deals with a specific aspect of an interview with a focus group. The aim was to concentrate on the educational aspect of perceived professional competence of social activation workers working with an endangered family. The focus group was implemented in order to generate professional survey items for use in a survey on &quot;Self-efficacy&quot;. There were found 44 important formulations among 10 participants, which, by their content, are telling of the professional competence of employees, with a focus on the educational area of work in caring for children in families. Dispersed replicas will be used when creating a research tool as a part of one of three dimensions for measuring the professional competence of social activation workers working with endangered families.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTE IDEC ITICAM 2018 Proceedings Book Vol. 2

  • ISBN

  • ISSN

    2146-7358

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    540-548

  • Název nakladatele

    Sakarya University

  • Místo vydání

    Sakarya

  • Místo konání akce

    Paris

  • Datum konání akce

    18. 7. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku